onsdag 27 juni 2007

Gummistövlar och paraply

Idag när underbara N skulle gå till jobbet var jag en aningens borta. Fattade tillslut att han var påväg till jobbet iaf, jag som har en ledig dag idag kunde fortsätta sova. Sov härliga 10 timmar och känner mig lugn och utvilad :) Var och köpte två linnen och en cardigan idag, shoppa när det regnar är trevligt. Gillar regn om man sitter inne och slipper bli våt och kall. Lite typiskt att det regnar när jag är ledig. Under midsommar så var jag i Mockfjärd och hade det underbart skönt. N var bortrest och när han kom hem fick jag två presenter :D

Den här snygga väskan

image86

och den här roliga klockan! :D
image87

N är så himla snäll och underbar, synd att jag var så seg i början bara ;)

Sitter hemma i Fisksätra just nu och har hämtat ett ett gäng med filmer jag beställt, så nu kan man se film i massor :D De här filmerna fick jag:

Ed Wood
Prestige
Det levande slottet
Grease (Malin, kommer du ihåg våra Grease-maraton vi hade som små? :D )
Sista natten med gänget

Bra filmer tycker jag! Prestige är superbra så har du inte sett den bör du se den :)

Nästa vecka kommer jag åka till Dalarna och vara där! Så på tisdag är det dax att få en andra tatuering :) Ska bli spännande o se hur det blir :)

Tror jag ska ta och packa en övernattningsväska och sen lägga mig på soffan och se på lite TV.

Inga kommentarer: