lördag 26 maj 2007

Trött!

image76

Jag känner mig helt förstörd, är så trött! Ändå sov jag jättebra i natt. Det är så mysigt att vakna och känna att  han ligger där :) Så kan man ligga och halvsova och puta med rumpan ;) I morse så behövde han gå upp tidgare för han började jobba tidigt och jag kunde ligga kvar ett tag till, det var väldigt skönt men sen gick jag upp och åkte in till Farsta och där handlade jag två brickor och en necessär, har haft problem med att hitta en bra necessär som får plats med det jag vill ha. Antingen är de för små eller för stora men den här verkar duga, ska nog köpa en liten för skuggorna så det inte blir skugga över allt om nån av burkarna skulle gå upp.

image77

Att jobba idag kändes lite tungt och jag blev mer o mer trött ju längre dagen gick, när klockan var kvart i fem trodde jag att jag skulle somna i kassan. Men lyckades stå ut, sen på tåget hem somnade jag nästan direkt.

Måste gå till Nille och beställa en tid för en tatuering :) Har ju en tid inbokad hos Fredda i Borlänge men högerarmen vill oxå bli fin ;)

Ska nog lägga mig på soffan och ligga där hela kvällen :)

Inga kommentarer: