torsdag 24 maj 2007

Hurra!

image73

Idag har jag spenderat pengar, blev den där högen på golvet plus en kasse med mat och lite städartiklar. Så nu snart ska jag börja städa lite här. Var duktig och åkte hem när sköldis drog till jobbet, jag hade tid i tvättstugan och nu har man lite rena kläder igen, väldigt bra :) När jag kom hem från Sköldis idag så hade jag fått min lönespec den var på mer än jag trott *hurra!* Var ju bra eftersom jag lyckats "glömma" att jag ska betala 1599 kr till csn nu i slutet av maj :/ Jädra skit-studielån.  Måste även höra av mig till csn och säga att oj jag kommer att tjäna mer än vad jag angett. Vilket kommer leda till att de höjer summan jag ska betala tillbaka :/  Tur att jag har jobbat över 500 timmar på jobbet och därför kommer få prestationslön nu :D Det kommer sitta fint det :D




image74

De som känner mig har nog hört att jag klagar lite på mina garderobshandtag och nu kan ni förstå varför! Det känns inte riktigt som min stil ;) Hela garderoben ska få en ansiktslyftning måste bara hitta tyg eller tapet som är snygg att sätta upp sen ska handtagen bytas ut och vips så borde garderoben vara helt ok.

Ska ställa mig och laga den där GI-lasagnen igen.. bara jag städat här hemma. Den är så himla god och innehåller ingen pasta :) Smakade den hemma hos mina föräldrar och den var toppengod, när jag gör den gör jag med quorn blir gottis det med :)

Igår var jag hos sköldpaddan efter jobbet, han lagade mat och sen åt vi glass med kex. Precis som när jag var liten och var hemma hos farmor Svea och farfar Nikolaj, där fick man alltid kex i glassen :)

Sköldpaddan är det bästa som hänt mig på hur länge som helst :D Känns hur bra som helst även om han är lite bråkig och retas mycket ;P Känns verkligen bra att jag sa ja till dejten och att det kändes bra :D Annars hade det nog varit lite jobbigt just nu..

image75

Inga kommentarer: