tisdag 8 maj 2007

Skäms på dig ;/

image62

Skäms på mig nr 1
Ja det är stökigt hemma hos mig :(

image63

Skäms på mig nr 2:
Min middag? Inte bra.. midjan växer fort ;)

Men jag ska bättra mig bara jag får lite ledig tid :) Ska köpa en hylla med korgar så jag kan lägga dit saker och inte behöva lägga allt på köksbordet och golvet. Sen ska jag göra hallen fin med lite ikoner på väggarna.

image64

Kommer bli fint tror jag. Så lite gröna eller bruna mattor på golvet. Ska även köpa ett bord till soffan och en matta. När jag ska hem till mockfjärd nästa vecka så ska jag kolla igenom mammas lager av trasmattor, ska ha en i köket :) hon sa att jag kunde ta en för de använder inte mattor hemma där längre. Jag skulle vilja ha trägolv, det är så snyggt o mysigt. Men istället har man diskvattensfärgde äckelgolv :(

Om några timmar ska jag åka o träffa en söting :D Längtar! Men först måste måste jag sy lite.. så kanske dax att göra det. nån ordning får det väl vara.. o ja det där med maten ska jag oxå orda upp sen.. snart..

Vill få mitt nya visa-kort men det kom inte idag och banken han stänga innan jag slutade jobbet.. bittert..
Lämna aldrig in ditt visa-kort bara för att det är lite fel på det.. det är surt o se dem klippa det fort som 1000an.
3 bankdagar för att få ett nytt.. käns lite segt.. blir ju 5 dagar för mig eftersom jag var in i fredags.. grrr.

nej sy var det.

Inga kommentarer: