onsdag 9 maj 2007

jiha!

image65

Tog mig tid att plocka ihop lite idag så nu ser det lite finare ut hemma hos mig :) Skulle ha åkt till Sollis men det blev inte så. Ska sitta och sy lite senare. Snart är de där jäkla korsetterna klara och ute ur mitt liv, ska bli jätteskönt :D

Dagen började bra, sov gott och vaknade till mys :) Sen sågs det på lite serier och så fick jag god frukost till det blev det mer serier och så vips var klockan dax att åka till jobbet. Rätt skönt att komma dit kl 15 men samtidigt så har jag mycket att göra hemma så det hade varit skönt med några lediga dagar. Fast kommer ju få det nästa vecka :)

Jag är sugen på att baka bullar! synd att jag inte har en frys, då kunde man baka en massa och frysa in. Är nog dax att köpa en frys men jobbigt o få hem den. Nja om jag skulle ta o fixa lite mer som behöver fixas tror jag.
Sen är det sova som gäller.. helt ensam :/

Nattis!


Inga kommentarer: