lördag 5 maj 2007

mysigt

Jag har varit på en dejt :) Var mycket trevligt även om jag inte hängde med i filmen så bra ;) Nu är det väl bara o vänta på att skvallertanterna på jobbet ska sätta igång :D

Var i Farsta centrum idag och shoppade lite, fy tusan va läskigt det är med folk som går i bredd och går jättesakta. Jag  blir helt tokig. I går fick jag den smarta idéen att det var dax o beställa nytt visa kort då mitt gamla gått sönder. Det fungerade att använda när man betalar i butiker men inte o hämta ut pengar. Tanten på banken tar mitt kort o klipper det i två delar innan jag hinner reagera. Så säger hon ett nytt kort kommer till dig via posten om ca 3 bankdagar. Där står jag utan pengar. Så det blev o ta ut pengar inne på banken, inte gjort det på flera år. Var ju så att jag knappt mindes hur man gjorde.

Ska sy de sista korsetterna jag har beställda nu, ska bli otroligt skönt o slippa dem sen :D

Inga kommentarer: