onsdag 23 maj 2007

meh allt blir fel :/

image70
Sur? Jag?

Idag börjad dagen med en läskig dröm sen blev inget som det brukar. Har känt mig trött och hängig. Tror jag uppfattats som sur fast det har jag inte varit. Att tänka har tagit massor av energi och känns som massor av grejer blev fel. Tappar pengar på golvet, säger fel hyllnummer, fattar inte alfabetet osv

Sitter hemma i Fisksätra och har precis duschat och ätit en GI-lasagne som är supergod och superlätt att göra :D ska jobba imorgon så jag tar det lugnt och tar chansen till att vara själv och bara slappna av och tänka lite. Är helt underbart att umgås med sköldpaddan men ibland behöver jag vara själv oxå. Idag var det en sån dag. Fast vi har ju jobbat ihop hela dagen så jag har fått en dos av pussar och kramar :)

image71

Har bestämt att jag inte ska få äta godis men tanken är väl iaf att minska på intaget väldigt mycket, ibland måste man ju bara äta en glass eller poppisar eller något annat ;) T ex när man ska ha mens så går det inte att fly från chokladsuget, försöker man göra det blir man tokigt arg och sur. Fast vill ju gå ner lite i vikt så det inte är övervikt iaf.. så bort med godis..


GAH! längtar efter att få tatuera mig :D

Förresten  idag frågade en arbetsledare om jag ville att Sköldpaddan skulle få en ledig vecka när jag har semester, klart att det vore kul OM han vill det OCH vill umgås då. Fast tycker ändå att det var lite konstigt att jag blev tillfrågad och inte sköldpaddan.. mkt märkligt..

Nä känner mig trött nu, ska nog lägga mig strax och fundera på vad man ska ta och köpa för att lägenheten ska bli bra..

Inga kommentarer: