lördag 14 april 2007

va 1000an!!!

image25

Igår var det ju fredagen den 13:e och det var lite av en otursdag. fick reda på att mammas hund Poopi är sjuk :( Han har fått tumörer i lungorna och de vet inte hur länge han lever.. kan vara en vecka kan vara flera år. JOBBIGT!

Idag är det soligt o härligt ute och jag sitter inne, måste sätta mig och sy på två korsetter. Försöker ju jobba av allt så jag kan få packa ner symaskinen. Ska nog gå för är ledig imorgon oxå :D

* så måste jag passa på o tacka Malin och Ullis för de snälla och värmande kommentarerna :D Kram på er! *

Jag har bokat tvättstugan till på måndag oxå, nu innan alla kläder är smutsiga, bra tänkt Maria! Ska även försöka att städa lite här hemma, mitt duntäcke har gått sönder så det ligger MASSOR av dun på golvet.

Förresten är det inte lön snart? :/

Väntar på att få in lite pengar från folk som beställt korsett men de går dåligt. Vill de inte ha sina färdiga korsetter??? Är några som fått delbetala dem, vet att det inte är en bra idé men va tusan ska man göra. Lär väl få pengarna vid löning om inte annat.

Nej dax för lite GI-mat och sen symaskinsslaveri ;)

Inga kommentarer: