torsdag 19 april 2007

Tid att fundera och planera :D

image27

Ledig dag! :)

Har mest suttit framför datorn och funderat än så länge idag. Har börjat småstäda lite här, ska nog ta mig i kragen och gå till grovsoprummet med tidningar o sånt idag. Det känns alltid väldigt jobbigt och sen när man gjort det undrar man alltid över vad som var så jobbigt.

Fick ihop mina nya köksstolar idag, så nu kan jag bära ner de vita fula stolarna till förrådet. Måste hitta ett snyggt 40/50-tals bord till soffan oxå. Problemet är att det inte får vara för stort eller högt. Jobbigt när man har fått för sig hur man vill ha bordet och vill ha det vintage.

I början av veckan var jag sjuk med hög feber, var länge sen jag var sjuk och inte kunde gå o jobba men nu är det gjort iaf. Känns fortfarande lite i kroppen men hoppas det försvinner snart. Har fått en tid hos en läkare för att kolla mitt blodtryck, tror ju att det är för högt. Den 2/5 får vi se om det stämmer och vad man ska göra åt det.

Idag ska jag planera vad som behövs köpas för att göra mitt hem som hemma :D
Så det är väl lika bra att jag sätter igång.

Inga kommentarer: