torsdag 12 april 2007

Helt underbart!

image23

Igår fattade jag ett beslut som känns så bra! Eftersom jag har ytterst få lediga dagar och på de dagar måste jag alltid sitta och sy så har jag nu bestämt mig för att inte ta emot fler beställningar på korsetter. Så hela våren sommaren kan få vara ledig. Känns så underbart skönt :D

Då kommer jag ha tid att sy de korsetter jag vill ha själv och så kanske det blir kul att sy korsetter sen igen :)

Idag är jag ledig och måste sy, har 4 st korsetter att sy klart sen är det slut :D Känns riktigt bra. Tänk att få packa ner symaskinen från matbordet. Härligt härligt!

Ska träffa Emmy o äta lunch och shoppa lite idag, såklart kunde jag inte sova länge iofs somnade jag redan kl 22 igår.

Har även börjat äta efter GI-modellen. Lite svårt så det blir lite fusk då och då men i det stora hela funkar det bra :)
Igår gjorde jag ceasarsallad utan krutonger. Riktigt gott. Får se hur det blir med lunchen idag hoppas på sushi.

image24

I söndags så dog min kära katt Pussi, hon blev nästan 18 år gammal. Känns skönt att jag hann hem och säga hejdå. Förstod på söndags morgon att hon skulle dö snart men trodde inte att det skulle bli samma dag. Tyvärr fick hon svårt att andas och fick åka akut in till djursjukhuset där de avlivade henne så hon inte skulle kvävas till döds :(  Just nu känns det inte som om jag någonsin kommer skaffa djur igen. Men vem vet.

Ska sy klart en eller två korsetter nu!

Inga kommentarer: