torsdag 18 januari 2007

vikten

Varje tisdag går jag och en kompis o väger oss, under veckorna kämpar jag med att hålla viktväktarnas pointsplan. Det har gått rätt bra. vägde in mig på läskiga 68,8 kg efter en vecka hade jag tappat 1.4 kg och nu i tisdags så hade jag gått ner ytterligare 0,6 kg vilket betyder totalt minus 2 kg. Hurra för mig! ;)

Snart är det även dax att ta tag i träningen, tyvärr går det segt. Men efter den 31/1 är jag arbetsfri och borde kunna träna lite när jag vill. Så det är väl bara o sätta igång då :) Ska iofs försöka komma iväg nästa vecka eller kanske nu i helgen.

Jag har fått ett extrajobb, ska börja utbildningen i februari och får väl börja jobba på riktigt i slutet av feb eller så. Känns skoj för jag har velat få in en fot där ett tag nu :) Är ju även antagen till en lärarutbildning nu, så jag måste nog bestämma mig idag om jag ska gå den eller inte.

Igår när jag kom hem hade målaren satt upp nya taper i lägenheten, det blev så sjukt snyggt :D
Så nu väntar jag på soffleverans och en matta. Skulle även vilja få tag på ikoner o sätta på väggen.

Inga kommentarer: