söndag 21 januari 2007

hallaballo

I går var det fest hos Eric, tänkte att ja jag lägger i slingor i håret.
fy tusan va fult det blev, fick gå o köpa brun hårfärg o lägga i.
så nu ser jag ut som från början och är nöjd ;)

Iaf när jag väl var klar att åka till eric så snöade det väldigt mkt.
jag gick i tid till bussen vilket var ett misstag för den var 20 minuter försenad.
väl på bussen så gick det dock bra att ta sig in till stan.

Hemma hos eric var det rätt lugnt när jag kom, men efter ett tag kom det fler.
många capoeiristas och de ville såklart spela efter en stund. Jag stod där o klappade takten med alla andra som inte kände för att snurra runt där på golvet. Super go stämning var det :)
Erics fester blir alltid så himla roliga :D Hurra för Eric!

Pratade med många under kvällen och hade ett roligt samtal med en tjej om dejting och jakten på den manliga mannen. Det lustiga var att vi båda är från dalarna och hade samma idé om just den manliga mannen. haha :)

Tiden försvann och helt plötsligt var klockan 3 och jag fick börja tänka på att dra mig mot slussen för att hinna med sista bussen hem till fiskis. direkt när jag satt mig på bussen kände jag mig så trött.
Farligt o somna på den bussen eftersom den fortsätter till Saltsjöbaden.. där vill man ju inte hamna kl 4 på morgonen.. men höll mig vaken o lyckades komma av på rätt hållplats.

Somnade sött o vaknade kl 10.. ujj va dåligt jag mår var min första tanke.
huvudet gjorde ont och nacken med. såklart somnade jag helt konstigt och nu är jag stel i nacken.
Bamyl koffein är min bästa vän idag ;)

Inga kommentarer: