fredag 26 januari 2007

Pyssla

Idag så var det väldigt lugnt här på jobbet, känns nästan som att man hamnat i ett vaccum. Sitter o väntar på att klockan ska bli lite mer, det vill säga 16. Då ska jag iväg till Sickla och handla mig en lampa. Ska kedja fast mig själv vid symaskinen i helgen och få klar två korsetter helst tre. Så jag måste även besöka tygaffären idag. Aj min stackars plånbok ;) Går alltid där ifrån med massor av annat som jag inte tänkte köpa. Men ska hålla hårt i slantarna idag. Vet ju inte riktigt hur framtiden ter sig på klirr-fronten.

Måste även städa ihop i lägenheten idag, känns som allt står lite här o där och det känns stressigt att inte ha ordning o reda. Funderar på att måla mina köksstolar i antikguld, ska nog köpa färg o testa. Har fått stolarna gratis o har ändå tänkt köpa nya så blir det apfult är det inte hela världen :) Ska leta efter en snygg tapet o sätta på en byrå oxå. shit fick värsta pysselsuget nu.. synd att jag slutar kl 16 :/

Igår såg jag en bild på hur jag vill att mina nästa tatuering ska se ut. Är inte exakt så men jag ska försöka o rita av de delar jag vill ha dvs körsbärs blommorna :) Ska bli kul o få en med färg, höger sida är ju skuggningar i svart som gäller o på vänster får det vara färg.

Ska fortsätta o ha lunch nu.

Inga kommentarer: