onsdag 24 januari 2007

Attans då!

Igår var det ju vägdag, tyvärr har jag haft lite dåliga dagar. Kännt mig arg och tvär vilket har gjort att jag inte orkat bry mig vad gäller viktväktarna. Iaf så vägdes jag igår och hade gått upp 0,2 kg. Attans! Men tur att det var så lite :D Får ta nya tag nu. Det här med argheten och de finns dock kvar. Kanske är lingonvecka på G, lr vänta det är de ju. Blä va jobbigt.

Var hos Emmy och slavade i dreadsfabriken igår. Vi fick för en gångs skull massor gjort, fick med mig hem o göra dessutom. Nu väntar jag på lönen ;)

På tal om lön så satt jag och gjorde löneberedning nyss här på jobbet och med den sänkta skatten får jag ut ca 500 kr mer i månaden. Trevligt :D Behövs verkligen nu denna månad, varför kommer alla tråkiga dyra räkningar samtidigt? Har ju även köpt en soffa som ska levereras i början av februari :) Var mina föräldrar som lånade ut pengar till den så jag får ta och betala av den till dem. Men det ska nog gå rätt fort. hittade den Mios rea, supernajs beige soffa :D



Har tagit en bild på min kära fonvägg hemma. Tyvärr var min kamera inte vän med mig så tapeten ser mer grå ut än vad den egentligen är. Fanns i grönt oxå och svart/vit har jag för mig men jag är frälst i brunt och är toppennöjd med den. Måste bara köpa en lampa oxå. Har ingen taklampa i vardagsrummet och det känns som jag behöver lite ljus ibland.



I helgen har jag planerat att sy korsetter, tror jag ska fixa ihop en svart med röda ränder till mig själv, i samma modelle som på bilden. Är verkligen supersugen på att åka hem o pyssla. Men blir alltid så trött efter jobbet. Det är tråkigt :( Lär väl ha tid och pyssla med det sen efter den 2/2 iaf. Ska bli lite skönt o slippa gå upp o jobba men sen när det är löning gråter man bittra tårar ;)

Nu är det dax att jobba i 3 timmar sen hem och diska!






Inga kommentarer: