tisdag 10 maj 2011

Livet är bra härligt!

Vilken bra natt det har varit. Kändes toppen att vakna vid 7. Visst hade jag ont i huvudet och hade gärna sovit mer men det kändes ändå bra att vakna med världens sötaste bäbis bredvid sig. Han låg så sött på sidan och sov.

Vid kl 11 så var vi ut på en promenad, så skönt väder ute :) Just nu är vi hemma och han ligger ute på balkongen och sover. Är skugga där än så det är svalt o skönt. Själv så sitter jag inne och har precis ätit upp min lunch, ska ta och läsa lite och kanske dricka lite vatten så jag inte blir sämre i huvudet.

Planerar även mat så att de gravidkilona ska försvinna och med dem även några till som fanns där innan graviditeten. Vägde 83 kg samma dag vi åkte till förlossningen, nu väger jag 76 kg, vill vända på den siffran  så det blir 67 kg eller kanske lite mindre vore trevligt :) Bara att kämpa på med bra mat och motion. Tur att Sixten gillar att ligga i vagnen :D

1 kommentar:

svartanova sa...

Vad skönt att vakna med en sån känsla! Det låter skönt att ha bestämt sig för att sluta med minifom och hoppas att det blir bättre utan.
Vad härligt att gå ut och gå och ha ett mål hur man vill må.

Ditt solkort såg härligt ut tycker jag. Mina ben är fasligt bleka. :/

Jag förstår att ni också är sugna på trädgård, speciellt som ni har planer och drömmar på ett torp. Det blir som ett eget litet paradis.

Ha en riktigt skön kväll!