tisdag 19 april 2011

Besöket hos fru doktor

Idag så hade jag en tid hos en doktor för att kolla upp domningarna i fingrarna. Hon trodde att jag har fått en nerv i kläm sk karpaltunnelsyndrom. Troligen på grund av viktölkning i samband med graviditeten. I mitt fall så ökade jag ju inte så mycket i vikt men har ju lite övervikt sen tidigare. Bara den extra vätskan kroppen samlat på sig försvinner borde mina besvär oxå försvinna. Ska ha handledsskydd på mig för att förhoppningsvis dämpa besvären. Apoteket hade såklart slut på min storlek men de beställde två par till mig. Skulle få dem på torsdag. Så nu hoppas jag att skydden hjälper och att jag blir av med all extra vätska snabbt!

1 kommentar:

Lady Thirty sa...

det syndromet har ju jag haft för att jag ritade lite väl intensivt när jag pluggade...inte för att det betyder att du måste göra det men jag fick lov att operera mig för att det inte gick över plus att jag hade ont också.
idag är det bra!

hoppas att ni har en finfin vecka!

kramar
Maria