tisdag 1 mars 2011

Vroooom

Andreas är glad, väldigt glad. På måndag är vi ägare till denna bil. En Mitsubishi ASX. Den är ganska liten fast ändå stor nog att få in en barnvagn. Så nu måste jag lära mig o köra bil igen. Har ett körkort jag tog i oktober 1998, har inte kört många meter sen dess. Wuäh! Gillar inte o köra bil, åker gärna med som passagerare dock.. Men nu när Sixten kommer behöver vi lite mer rörlighet så vi kan köra runt och hälsa på vänner o släkt. Så ett tips håll dig borta från vägarna i sommar ;)

1 kommentar:

Catharina sa...

Här är det mest mr Häcken som kör för jag är lite som du där..:) Jag kör lite till husbehov så att säga men helst inte i stan och helst inte så ofta,hahaa!

Vi får se hur det går med bloggflytten eller ej. Vi fick nya besked för några dagar sen. Metrobloggen har inlett något samarbete med någon så att vi kan fortsätta blogga samt att allt sparas. Mer info kommer tydligen så jag begrundar och väntar. Slipper jag själv börja flytta runt så är det ju toppen:) Nu till din andra fråga, om gynekologen:) Den är fånig, töntig, knasig och alldeles underbar:) Men man måste nog vara lite nördig på just svenska serier. Jag, mr Häcken och Amanda är helt sålda på den iallafall.....

Ta hand om dig vännen. Snart kommer han, Sixten. Kramar!