torsdag 10 mars 2011

mutter och morr

Dagen började faktiskt ganska bra. Vaknade pigg och gick upp vid 8 och åt frukost. Slappade lite i sängen och vid kvart över nio pratade jag med Andreas. Kl 11 sågs vi inne i city för lunch. Vi gick till hötorgshallen och åt väldigt god mat. Jag åt en vegetarisk burgare (falafel och fårost, massor av grönskaer och vitlöksås) Andreas tog en med lammkorv tror jag.. Mycket mat och kostar bara 40 kr/st. Verkligen toppen! solen sken och det var myspysigt. När jag kom hem så gick jag till ica och hämtade ut mitt paket med skorna jag beställt. Tog fram dem och provade... NEEEEEEEEJ!!!!! De var för små :( Kollade storlekslappen i skorna och ja det var ju inte så konstigt när det var ett par 37:or. Företaget där jag köpt skorna ifrån hade angett fel storlek i sin storleksguide vilket inte var så bra för mig. Nu fanns det dessutom inga i den storlek jag skulle behöva. Åh så less jag blev. Så började det snöa oxå.. blev så arg att jag gick o la mig o sov i två timmar. Nu inser jag att snön ändå var bra, för den har gjort att snön på balkongen smälte. Men skorna.. ojojoj va less jag blir :( Har mailat företaget och hört med dem om de kan få fram ett par i rätt storlek. hoppas det! jag vill ju ha de där skorna. Nu blir det kycklingsallad med hemmagjord tzatziki, mumma!

Inga kommentarer: