fredag 11 mars 2011

Fredag

Blir nog en trevlig dag idag :) Andreas ska jobba hemifrån och Emmy ska komma hit om en stund :) Sen att vi måste tvätta och handla mat kan jag väl överleva. Ser ut att vara väldigt fint ute men tror det blåser rätt mycket.

Intet nytt på bäbisfronten, 10 dagar kvar till BF. Väntar och väntar..

Har börjat fundera på vad för hyllningstatuering Sixten ska få, alltså vad jag ska göra för tatuering på mig i hans ära. Svalornapå högerbenet är ju mamma o pappa. Mina bröder är oxå fåglar, sitter på min högerarm. Funderar på en bäbisuggla eller så blir det kanske en krusidullig nyckel med banderoll. Svårt att bestämma sig tycker jag. Jag ska dock inte göra den förens till hösten isf. Vill inte ha en ny tatuering på sommaren.

Något annat jag längtar efter är ett besök på mitt favorit SPA. Oh vore så najs att hoppa ner i ett varmt bad just nu. Drömma går ju!

Inga kommentarer: