söndag 20 mars 2011

kryss

Har fått sug efter att lösa sudoku och kryss. Kanske ta en tur till ica och se vad de har för tidningar. Idag var vi ut på en promenad, blev en rätt lång. Kändes på slutet, ilade ganska otrevligt i underlivet. Men hem kom jag utan större problem. Härligt med vårsol. :) Nu så sitter jag på sängen och känner jag mig ganska trött. Ska bara laga mat om ett tag o sen slöa :D Härligt! blir väl lite fotboll på TV, eller ganska mycket om jag fattade Andreas rätt. Vore ju praktiskt om Sixten ville titta ut så vi slipper lite av fotbollen ;) hehe

Dagens största minus:
Förresten så måste jag dissa Max, vi var o åt där i går (det som ligger vid Sickla Kaj) Fy tusan va dåliga burgare de fixade. Andreas tog en Grand de Lux med umami-dressing. Blä va äckligt, smakade parfym ju och den dröp av fett samt såg ut som nån suttit på den. Hur kan de se ut så om de gör dem när man beställer... Det enda som var gott i vår beställning var mina chili cheese.

2 kommentarer:

Viola Vamp sa...

Ah, vad synd att Max var så dåligt. Den är super i Norrköping, måste jag säga. (Kycklingburgaren såvida de tar bort baconen)
Kul att ni var här borta idag! :)

Kram!

Maria @ Sixtens mor sa! sa...

kanske är bättre personal på vardagar.. har en teori om att det är bättre service på vardagar framför helger inom handel och snabbmatställen. På helgen är det ofta extrapersonal som jobbar och som inte direkt brinner för jobbet.. vilket ger dåliga burgare i vårt fall. För Max brukar ju vara bra..