lördag 19 mars 2011

Babbel

Ah skönt nu är lägenheten städad. Borde verkligen ta mig ut i solen. Men sitter här i mina randiga långkalsonger och tycker att soffan är hemskt underbar ;) Ska väl ta o drick upp min bubbliga rabarbersaft och sen när Andreas är hemma från fotbollen så kanske det blir en promenad. Har jag tur hinner solen till balkongen innan dess :)

Nu är det bara 2 dagar kvar till BF. Spännande värre. Men gissar på att det datumet kommer passera utan att sixten gjort entre. Känns som April blir en trolig Sixten-månad.

Inte fy skam att dela månad med sin dubbade kock-morbror. Rätt fräsigt att kockar kan bli dubbade, min bror blev det genom att vara med i tävlingen Årets unga kock. Min bror Petter vann den svenska delen av tävlingen 2008 och var väl i världsfinalen som de blev dubbade har jag för mig.

3 kommentarer:

Lady Thirty sa...

nej det är inte fy skam, inte fy skam att ha en kock-morbror :)

kramkram

Catharina sa...

Oj då minsann! En kock-morbror och till råga på allt en dubbad sådan. Kul!

Maria @ Sixtens mor sa! sa...

haha jaa, min bror tycker det är lite pinsamt därför är det kul att tjata om det ;) Huvudsaken är att han lagar god mat :) Vilket han gör.