fredag 25 mars 2011

BF +4 - våffeldagen

Sov rätt bra i natt, var såklart tvungen att gå upp några gånger men inga problem att somna om. Nu på morgonen har jag kollat kontot och fört över lite pengar till olika sparanden. Det är trevligt att kunna spara. Nu hoppas jag bara att den där extra utbetalningen från FK kommer som den ska.

Känns lite som om en förkylning ligger o hotar mig, men tänker inte bli sjuk nu. Det passar sig inte!


Exakt ett sånt här hade vi när jag var liten.
 Bilden är lånad.
Åh vad jag skulle vilja ha ett dubbelt våffeljärn så man kunde frossa i frasiga våfflor till lunch. Men vi har inte så mycket plats i köket så just nu får det inte plats fler köksgrejer. Buhuhuhu!!! Sen har vi ju precis köpt en KitchenAid så man får ju behärska sig lite..
Ska nog ta och gå upp och göra mig frukost och lyssna lite på radio.

Inga kommentarer: