torsdag 24 mars 2011

BF +3 och otålig.

Ja det kan man milt säga. Otålig otålig o t å l i g. Ingen bäbis idag heller. Är iofs några timmar kvar av denna dag men tror inte det händer något än på ett tag.

Idag har jag inte vilat som jag tänkte, utan började tvätta vid halvtio och sen har jag gjort saker mest hela tiden. visst lite soffhäng o surfande har det blivit men jag hade nog tänkt att jag skulle sova. Kanske göra att jag sover bra i natt. Kan hoppas det :)

Har funderat på en önskelista till mig själv, ja för just nu känner jag mig sjukt sunkig. Att man ska bli vacker av graviditet gäller inte mig. Ser så himla sliten ut. Därför har jag skapat en lista med produkter jag kommer behöva framöver för att känna lite vardagslyx och ja det är ju ett enkelt sätt att unna mig något extra. Vad jag skulle vilja köpa är detta:


Massa finfina produkter från Dermalogica :D Skulle gärna köpa Super Rich Repair men den kostar lite väl mycket tycker jag. Men iofs vore det trevligt att se fräsch ut :)

Inga kommentarer: