måndag 28 februari 2011

Maria

Maria - Ja idag är det min namnsdag. Har fått några grattis och jättefina tulpaner. Det var såklart Andreas som grattade med tulpaner :D

Sitter i soffan och Sixten har hicka, vi väntar på Andreas som är och tränar. Idag shoppade vi sängkläder och en fin filt till Sixten. Bara det är tvättat och vädrat ska det bäddas. Precis innan jag skulle åka iväg o möta Andreas fick jag en så obehaglig smärta i vänstra ljumsken som en stöt och så kändes det som det brann i ljumsken. Obehagligt ska jag säga. Sen gjorde det ännu mer ont i området vid svanskotan. Gnällkärring idag med andra ord ;)

4 kommentarer:

Pernilla sa...

Grattis på din namnsdag:)

Mamma sa...

Men Grattis då lillstumpa, hur kunde jag glömma din namnsdag?

Kramisar mamma

Maria @ Sixtens mor sa! sa...

jaaa du inte vet jag men inte så lätt med de där dagarna :)vi brukar ju inte fira det så värst.

hoppas allt är bra med er!

kraaam

Viola Vamp sa...

Hurra x 4! Kul med bil med! :)


Kram!