måndag 28 februari 2011

Bebis-shopping

Åh så skönt att ha gjort det mesta jag skulle göra idag. Städningen är avklarad iaf :) Nu vilar jag och om 40 minuter ska jag ta mig till Thorildsplan och möta upp Andreas. Vi ska shoppa sängkläder och gosig filt till Sixten. Det är inte långt kvar nu och eftersom vi fick spjälsängen nu i helgen vill vi ju bädda klart den :)

Har haft mycket förvärkar nattetid nu i helgen så känner mig trött, tror att morgondagen ska bli en slappar-dag. Kanske baka potatisbulla och använda min fina kruskavel jag fick av mormor :)

Nu blir det vila en stund innan jag ska hoppa på tvärbanan!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Det var nog den långa promenaden som gjorde att du fick ont. Du får ta det lilla lugna ett tag.

Kramisar mamma

Maria @ Sixtens mor sa! sa...

ja idag är det lugna gatan här hemma :)Skönt att bara vara!

kraaam