fredag 14 januari 2011

Vårkappa

 Fick ett nyhetsbrev från Zoovillage idag. Där fanns denna bild med. Oj så kär jag blev i den där kappan. Men tyvärr fanns den inte o köpa. Surt!

Idag så börjar jag jobba kl 16. Ska hinna städa, handla och laga mat. Kanske dax att jag går upp och börjar med dagen. Det kurrar faktiskt i magen. Tidigre  i morse vaknade jag av att jag frös på halva kroppen, hade visst legat utan täcke och det var kallt i sovrummet. Tog en bra stund att bli varm igen. Kanske dax att öka värmen på elementet. ;)

Nu ska jag njuta av frukost och sen får dagen ta och börja.

4 kommentarer:

Viola Vamp sa...

Det finns ett märke som heter Desigual som påminner en del om den kappan, se exempelvis: http://www.sidandsally.com/system/search/product.asp?id=3928

Men googla gärna märket överlag, lär ju finnas fler kappor. :)

Kram!

Viola Vamp sa...

HA HA, nu såg jag att din bild var klickbar och att märket stod på den! :D

Maria @ Sixtens mor sa! sa...

hehe men en guldstjärna i kanten till dig som såg vilket märke det var :D

lady thirty sa...

oj vilken fining!
hoppas att du hittar på den :D

ha nu en trevlig helg!

kramelikram