lördag 15 januari 2011

inte så charmerande :(

jaha då var det helg. Vad händer här i Årsta? Inte så mycket. Jag ska åka till Sickla och handla en värmedyna. Andreas ska träna.

Jag känner mig lite småless och inte direkt sådär charmerande.. så blir det ibland. Hade skumma och jobbiga drömmar i natt, är som om känslan från dem tagit över mitt humör idag. Drygt!

När jag är i Sickla ska jag leta efter ngt till Sixten, tror även det kan bli nån ny bh till mig. Kanske något pyssel från panduro hobby. Vi får se vad det blir! :)

Kunde väl ha varit lite mer soligt idag, så tråkigt med moln överallt. Hoppas du har en mysig lördag :D

2 kommentarer:

rosemarie sa...

Va härligt det låter med en liten shoppingtur! Hoppas du hittar nåt fint både till dig o Sixten. Jag får ge mig ut och skotta lite snö, här har kommit en hel del i natt och Ola sover!!!! Há en härlig lördag kramar Svärmor

lady thirty sa...

hoppas att du hittade lite på din shoppingtur!

kramelikram