måndag 31 januari 2011

experiment

Idag har jag räknat hur många gånger jag kissat samt hur mycket vatten jag druckit (heter det så?) from igår kl 22:30. Resultatet fram tills nu är att jag varit på toa 21 gånger och har druckit 4,5 liter vatten. Det känns ju helt sjukt. Men som jag skrev i Sixten, Vi längtar så är jag konstant törstig och kan inte bli otörstig :/ Visst mina njurar jobbar ju även för Sixten o vill väl bli renade men va tusan inte ska man väl behöva bo på toa eller under kranen?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är helt normalt, eller iaf så hade jag det lika dant...

Drack runt 5 liter om dagen och gick upp flera gånger varje natt och drack. Kan ju trösta dig med att det blir bättre så snart Sixten är ute, du dricker fortfarande mkt, men kissar inte lika ofta :P

Kram E

Maria @ Sixtens mor sa! sa...

sweet, är ju kisseriet som är störigt!

kram