tisdag 21 december 2010

Kyla

Tur att min lillebror Linus skrev att det var jäkligt kallt i Mockfjärd -20 grader *brrr* Jag får nog se till att packa ner långkalsonger till helgens dalatur. Mysigt med julfirande hemma hos mamma o pappa :) Men kommer ju sakna Andreas :/

Vi har det nog ganska kallt här idag, så det får nog bli långkalsonger på idag med, ska ut en sväng för att fixa de sista julklapparna. Kanske lika bra att jag går upp då så jag kan åka hem och ta det lite lugnt innan jag börjar jobba kl 16 :)

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

lady thirty sa...

ja idag var det ruggigt...tur att jag tog mina täckbrallor när jag traskade till och från jobbet :)

hoppas att du har haft en bra dag trots kylan :D

kramelikram

Anonym sa...

Vi hade -28 i morse. Jäkligt kallt.
När jag åkte hem från jobbet var det -22 och så snöade det lite. Ska bli kul att alla barnen kommer hem.:)

Kramisar