tisdag 21 december 2010

Julklappar

Jag tror det finns en mamma som kommer få en julklapp/present och den är grym! Skönt att vara klar med julklapparna. Hoppas alla blir nöjda och glada :) Jag har inte köpt något till mina bröder men vi brukar ju inte ge varandra klappar. Så det är Andreas, mamma, pappa, alfons och iris som får något av mig. Andreas har ju redan fått sina, en Moccamaster, ett skydd till iPhonen och en plånbok. Julen är ändå mer att träffa familjen än att ge presenter för mig. Fast såklart är det trevligt att få och ge klappar ändå :)

2 kommentarer:

Viola Vamp sa...

Dessa kanske ändock vore en bra julklapp till dig själv? :D

http://obsessivecuteness.blogg.se/2010/december/sota-annorlunda-gummistavlar.html

Maria @ Sixtens mor sa! sa...

haha det där var ju klockrent :D