lördag 27 november 2010

Snöigt Årsta

Igår när jag tog denna bild hade vi -10 grader ute. Kändes i kinderna kan jag säga. Så mysigt med lite kyla och snö tycker jag :)

Idag är det jobb som gäller, tog ett pass idag mot att vara ledig på måndag. Andreas hade ändå planer för dagen så då kan jag ju lika gärna hjälpa till på jobbet. Var kris på personalplanet..

Igår på jobbet var det helt galet, sjukt mkt folk. Är kul när det är så fast ibland undrar man varför vissa får jobba.. Alla klarar ju inte av stress på ett bra sätt. Det var tydligt igår. Men tror ändå att det inte var så många kunder som blev missnöjda, även om vi var tvugna att stå i kassan mest o då inte fanns i butiken och kunde svara på frågor där..

Idag är jag sugen på att baka lussebullar, koka knäck och göra goda chokladbollar rullade i hasselnötter. Vad säger du om det Monkeyman? :P

3 kommentarer:

Lady Thirty sa...

jag är supersugen på lussebullar :D
hoppas att du har haft en fin dag idag!

kramelikram

Maria @ Sixtens mor sa! sa...

Ja tack det har varit full rulle på jobbet. superkul! :D Kraaam

Catharina sa...

Vad mysigt det ser ut! Det är vackert med vinterlandskap. Hoppas du får en fin 1 advent med monkeyman och alla "gotter" du gjort. Kram