torsdag 25 november 2010

Julklappar

Igår var det en månad till julafton, shit va tiden flyger fram. Fast jag fyller ju dessutom år snart , hela 33 år. Så jag har alltid kört på kombinerade önskelistor. Andreas håller på o luras, allt för att jag inte skafatta vad han tänker ge mig. rätt skoj ändå. Jag hoppas att jag får en planeringskalender av mamma ( har ju fått det varje år ända sen jag var typ 12). Sen vill jag gärna ha det som finns i min önskelista. Plus en fjärrkontroll till min Nikon D3000. Fast den stora frågan är väl ändå VAD ska jag ge i julklapp? Tror jag vet vad Andreas ska få men är inte helt säker. Sen så har vi min bror Petters barn, de måste ju få något skoj av faster Maria. Föräldrarna tror jag jag vet vad de ska få :) Tänkte iaf försöka köpa de flesta julklapparna så snart som möjligt. Sen det jag längtar mest efter är ju ändå att träffa familjen, äta gott och bara mysa :D

2 kommentarer:

Daniel sa...

Du har varit så snäll sp tror du får allt!

lady thirty sa...

önskelistor är kul :D
hoppas att du får det du önskar dig.
jag måste knåpa ihop en julönskelista snart och jag måste också ut och shoppa klappar snart :)

ha nu en underbar fredag!
kram