torsdag 18 november 2010

Morgonstund

Det är så mysigt att kunna ligga kvar i sängen på morgonen. Börjar kl 11 idag med :) Så nu ligger jag här o tänker o funderar. Mysigt värre. Synd att Andreas redan åkt till jobbet!  Sov inte sådär superbra som igår men fick ändå sova ganska långa stunder. På jobbet så börjar vi med att ta fram julpyntet, blir så sugen på jul då. Igår när vi lagt oss kände jag sug efter att kok knäck o pyssla. Andreas har ju frågat när jag ska julpyssla. Men i år blir det inget pyssel bara julgodispyssel. Gjorde ju massor av julgranssaker förra året så det behövs inget pyssel i år. Nästa helg är det 1:a advent, tänka sig! :)

Nu i helgen ska jag och andreas ta o använda våra (hans) smartboxar. Har två stycken så det blir bowling och middag. Middagen fick han av sitt jobb. Mkt trevligt av dem :)

Om nära o kära skulle vilja ge Sixten något så är det fritt fram  :) Säg gärna till så slipper flera köpa samma sak bara. Vi vill ju även kunna ge er rosor här på bloggen :) Åh vad jag längtar efter att shoppa lite saker till plutten! Tror vi får ta o göra det snart, nåt iaf.

1 kommentar:

Viola Vamp sa...

Har Classe tagit in några coola julkulor mån tro?