fredag 19 november 2010

Dagens Tips!

3-pack plåtburkar från clas ohlson
De här röda och vita plåtburkarna köpte jag igår på clas ohlson för ynka 99 kr, alltså 99 kr för alla TRE ;) . Tycker det är superläckra och lite juliga :)
Den översta ska få bli en godisburk resten lär jag stoppa kakor och bröd i. Har ju redan planerat vad jag ska bjuda på när svärisarna kommer på besök första helgen i december :) TÅRTA!




Jag fyller ju år några dagar senare. Har varit sugen på prinsesstårta länge nu så det kommer det då bli. Ska väl även bjuda jobbet på ngt gott på själva födelsedagen.

I övrigt så planerar jag att hela december ska bli en julig månad. Vi ska klä granen så fort de börjar sälja dem på torget här i Årsta. Ingen av oss är ju i Sthlm o firar jul i år. Jag ska till Mockfjärd och Andreas till Uddevalla. I år ska vi inte ha så hög gran som vi hade förra året. Jag ska använda mig själv som måttstock.. en liten gran blir bra :)

Idag börjar jag jobbet kl 16 så snart ska jag upp och äta frukost sen städa lite och handla mat. Rätt skönt att ha hela dagen på sig här hemma. Då kan man tex kolla in försäkringskassan och föräldraledighets-grejer.. svårt!

2 kommentarer:

lady thirty sa...

oj så sent du börjar...får du sluta tidigt också?
jag har ett finfint pass idag - 13-18 :) skönt på en fredag!

kramelikram
Maria

rosemarie sa...

Smarrigt med tårta!! Längtar till vi ska åka ska bli mysigt med lite jul i Årsta kramar