måndag 15 februari 2010

bra start på veckan :D



Idag var det en rätt så bra dag. Kom till jobbet och det visade sig att det bara var 2 pall levererade mot normalt ca 12 st. Så då fick jag tid att rensa mitt "kampanjrum" Det lilla lagerutrymme jag har för kampanjernas speciella varor. Så nu kommer man in och kan se vad som finns där. Toppen! Resten av dagen gick ganska fort.

Sen åkte jag hem och vilade lite, lagade mat och inväntade Andy. Han är nu och tränar medan jag tar en vilodag.

Saknar att lyssna på Stephenie Meyers- twilightböckerna, lyssnade varje morgon påväg till och från jobbet. Har lyssnat på alla nu.. men visst känns det som om det skulle kunna bli en ny serie (ni som läst twilight-böckerna). Har börjat lyssna på en ny serie som verkar handla om varulvar.. spännande!

Imorgon är jag ledig eftersom jag jobbade igår, då blir det bakning. Ska göra semlor! :D
Just nu håller jag på med tekakor som jag och Andy ska mumsa på senare när vi ser på CSI NY.

Inga kommentarer: