torsdag 31 december 2009

Morgonpigg och hela huvudet fullt av tankar.

Åh såklart är jag pigg som bara den redan kl 6 när jag är ledig. Har legat i sängen och försökt somna om men jag bara tänker och tänker. Då går det inte o somna om. Så jag smög ut i vardagsrummet och satte mig med granen tänd. Myspys :D Tänkte att jag ska göra en lista på några saker jag ska få gjort  2010.

◊ klippa mig - bokat tid den 9/1
◊ boka tid hos tandläkaren - biter mig i kinden och nu gör det ont.
◊ boka tid hos läkare för kolla av hörseln - tycker att min hörsel blivit dålig.
◊ lämna blod - var länge sen nu.
◊ tatuera mig - vi ska ha en bröllopstatuering
◊ bli ett träningsfreak ;)

ja det finns nog mycket mer jag ska få gjort men allt kan jag ju inte skriva ner ;)

Något annat jag låg och tänkte på nyss var maränger. Tror jag ska göra egna maränger idag. Måste kolla in min favvo kokbok o se hur Leila gör sina maränger. Jag hade tänkt göra rosa maränger till vår jordgubbspannacotta. Åh skulle även vara gott med choklad och kaffe-maränger.

Nu har jag ledigt i 4 dagar, känns mycket lyxigt. Välbehövligt oxå. Jag har redan börjat längta efter semester.. men det är ju faktiskt länge sen jag hade den.. Hade ju redan i slutet av juni. I år måste jag ta semester sent dvs tidigast i mitten av juli. Men eftersom vi ska gifta oss i september så måste jag planera ledigheten mycket noga. Vill nog vara ledig lite innan bröllopet så alla småsår och blåmärken hinner försvinna. Är hopplöst att jobba med kartong, brytbladsknivar och tunga kartonger när man har lätt för blåmärken och huden torkar ut bara den ser en kartong. Är nog dax att införskaffa sig handskar. De som finns på jobbet är tyvärr för stora för mig. Ja iaf så ska vi ju även ut och resa efter bröllopet. Så det blir o pussla med semesterdagarna känner jag.

Nu ska jag kolla in resor till Malaysia.

Inga kommentarer: