söndag 18 oktober 2009

Vår semester på västkusten.



Andy kastar löv.


Jag ser konstig ut bland löv.


Förlovningspresent från Pernilla :D


Vårt hotellrum på Stenungsbaden

Vi började med att vara i Råssbyn utanför Uddevalla.
Supermysigt med familjemiddag och bara ta det lugnt.
Sen blev det lite shopping i Uddevalla.
Jag köpte 1 par svarta jeans, en halsduk och en topp.

På fredagen åkte vi till Stenungssund och tog in på ett Spa.
hur underbart som helst!

På lördagen åkte vi till Göteborg och tog in på Avalon.
Vi träffade lite folk som Andy känner.
Tyvärr fick vi inte plats på ett fik där de hade sjuuuukt stora kanelbullar.
Är lite ledsen i ögat :/ Jag vill äta bulle ju ;)
På kvällen gick vi till Mi Casa och träffade en vän till andreas, Catharina och hennes karl.
Vi åt tapas och jädrar va mätt jag blev. Fick en matkoma som jag aldrig haft. Galet. Lyckades iaf få i mig en Strawberry Daiquiri på Bitter efter maten. Den var nog den godaste jag fått någonsin.
Blev hemgång rätt tidigt, men vi ville ju njuta av hotellrummet på Avalon. Väldigt skön säng. Kuddarna var helt underbara, sov så himla skönt. Dock var hotellfrukosten inte alls så bra... lite tråkigt :(

Ja nu är vi hemma i sthlm och har tvättat och ätit lite.
Mmm lite skönt o vara hemma iaf :)
.

Inga kommentarer: