söndag 18 oktober 2009

SPA











Vår dag på SPA var helt underbar. Jag måste dit igen!!!
Vi var på Blue Water Sport & Health Club i Stenungsund.
Vi hade ju även rum på hotellt där spa:et ligger. Super!
Vi fick badrockar och tofflor, kollade in rummet och svidade om till badkläder.

Sen var det dax för behandling, jag tog Ansiktsbehandling 80 min:
Komplett ansiktsbehandling anpassad efter din hudtyp. Grundlig facemapping, peeling, djuprengöring, ansiktsmassage, ansiktsmask, formning av bryn och avslutande produkter. Det  var Pernilla som gjorde behandlingen på mig och OMG! va bra hon är :) Var helt underbart och de där 80 minuterna försvann snabbt.
[ Pernilla, du får gärna tipsa om vilka produkter jag borde använda i ansiktet :D ]

Andreas tog Floating och han tyckte det var riktigt skönt, tror han ville testa det igen. Toppen!
Vi hade ju två vänner med oss på Spat och de tog Hot stone-massage. Finns hur mycket behandlingar som helst som jag vill göra där. Tur att vi ska dit igen, då ska vi bo där två nätter. Längtar!!!

På lördags morgonen så var vi upp och åt frukost, mycket god sådan. Sen gick jag till spa-avdelningen och där var jag helt själv en stund. Helt underbart!!!

Har du tänkt åka till västkusten så ta en tur förbi Blue Water Sport & Health Club i Stenungsund du kommer vilja komma tillbaka! :D

Inga kommentarer: