måndag 27 april 2009

trötta ben och inga gardiner

Bara för att jag blir glad av den här bilden på mig o min bror linus o min (nu döda) katt Pussi.

jösses så trött jag är i underbenen idag.
gick bra på jobbet men så efter jobbet skulle jag och Andy kolla efter gardiner.
utan mat i magen går det aldrig bra. både jag och andy blev putt!
så det blev inga gardiner idag. Men jag fick massor av jordgubbar med mig hem och jädrar va gott de va.
smakade som svenska solmogna gubbar.. vilken grej. sen körde jag på en vv-klassiker till middag, rostbröd med makrill i tomatsås och ett glas oboy! Iaf en klassiker för mig o E från tiden i Uppsala :) Det är fortfarande gött :)

har oljat in soffbordet och bänkskivan i köket, hoppas det blir bra :D

nu är det soffläge framför TV som gäller är ju CSI på femman nu!

o om några dagar kommer mamma o morbror pelle hit, va skoj :D

Inga kommentarer: