tisdag 28 april 2009

Shopping efter jobbet

Idag shoppade jag lite grejer efter jobbet.


Började med att köpa 4 st små glasskålar från Clas Ohlson, prefekta att ha som spa-skål :)
Ska strax använda en som oljebad åt mina fingrar/nagelband.



Sen drog jag till Kick så skaffade ett nytt nagellack från Mavala "Freshy" heter det och
så köpte jag en handkräm som ska vara sjukt bra. Vi får väl se :D



Sen gick jag till InterSport och köpte ett par skor som jag ska ha när jag o Andy
är ute o går morgon/kvällspromenader. 500 :- är rätt ok pris tycker jag =)



Sen gick jag till Åhlens och köpte lite balkonglådor, eller en svart låda och två
hållare till krukor som ska hänga på balkongräcket.


Måste bara fixa två blommor oxå, får se om jag gör det till helgen :)
Vill ha något böljande..

På vägen hem så köpte jag tre pelargoner som får bo i balkonglådan.
Väl hemma så duschade jag och fixade mina makrillsmackor o nu bor jag i
soffan. Ska nog göra det hela kvällen, är helt slut i benen.

Härligt att jag bara jobbar imorgon sen är jag ledig resten av veckan :D
UNDERBART! Jag o Andy ska iväg o shoppa nån dag, sweet!!!

Inga kommentarer: