lördag 8 november 2008

ibland blir det inte som man tänkt.

Jag och min kärlek är rätt lika. Idag så skulle vi gå på mässa men det var lite för mkt folk för oss. Vi åkte alltså hela vägen till mässan och när vi var där vände vi o åkte in till city istället. Jag mådde inte så bra, hade ont i huvudet och svettades, wuäh! Men vi gick in på åhlens och köpte en bok till mig sen Bengans för o köpa en cd till Andy. Efter det gick vi mot st eriksplan och lunch. Finns ett ställe där som har salladsbar, var gott så dit ska jag igen :)

Sen åkte vi till Solna för att handla mat och nagellack.. nu håller vi på o tvättar.
Jag har egen tid ett tag nu för Andy är o tränar. Jag ska väl gå ner i tvättstugan och hänga upp tvätten i torkrummet... snart..  Ikväll ska Andy o en kompis spela tv-spel, jag ska laga middag och dessert samt läsa i boken jag köpt :D
Imorgon ska jag nog slöa heeela dagen, känns som det skulle vara toppen!

Inga kommentarer: