söndag 10 augusti 2008

STHLM i mitt hjärta



Idag är det dax att fira Alfons som fyller 2 år (imorgon).
Sen imorgon ska jag åka hem till Sthlm, jag har längtat lite.
Men alla vet ju att så fort man sätter sin fot på t-centralen så kommer stressen och irritationen över en.
Det längtar jag inte efter. Jag längtar inte heller efter att komma hem och rensa upp post för 3 veckor...
Men jag längtar efter att vakna hemma och kunna göra precis vad jag vill.
Ska hem till Emmy på tisdag och leka. Wii det ska bli kul :D

Ska strax gå upp till köket och äta "drömfrukosten" sen blir det nog tvätta håret och göra sig kalasfin :)

Igår kväll såg jag först på Carnivale, oh det är sååå bra!
Sen såg jag på 21 gram, har sett den förr och gillar den skarpt!

Dax att börja dagen här min sista hela dag i Dalarna!

Inga kommentarer: