torsdag 31 juli 2008

Mys & fullfart!



Varje kväll har mamma och jag suttit i stugan och löst korsord och spelat yatzy.
Vi tänder ljus i hela stugan eftersom det inte finns indragen el.
Helt underbart mysigt. Det har dock blivit lite för mycket godis ätande känner jag.
Får ta och skärpa till mig nu.


De som hade en sony ericson-mobil fick mottagning i parasollet.

Sen var det väldigt tråkigt att min mobil inte kunde hitta några signaler så den var utan mottagning där uppe.
Men så helt plötsligt hade jag fått ett sms iaf, från min kommande skräckfilmsdejt. Trevligt värre :P

Nu i veckan som kommer är det min sista vecka här i Dalarna, den 11:e åker jag hem till Stockholm.
Så nu tänkte jag hinna med att åka till min moster i Rättvik, hälsa på Jenny i Falun och umgås med Malin.
Det bör ju inte vara så svårt att hinna med tycker jag :) Skulle vilja träffa Petter & Kristin lite till oxå.
Var så trevligt när de var o hälsade på i 2 dagar. Vi badade en massa med Alfons och gullade med Iris.
Tror Alfons ska ha ett kalas innan jag åker hem, han blir 2 år den 11:e, värsta stora killen!


Inga kommentarer: