torsdag 31 juli 2008

Back to basic.



Idag kändes det som sista sommardagen av någon anledning.
Jag och mamma har bott i sommarstugan i några dagar. Så skönt att komma bort från det vardagliga. Där ute har vi inte el eller indraget vatten. Verkligen back to basic. Vi har vaknat vid 8-tiden och ätit frukost utomhus sen har vi gått ner till vår brygga och mamma badade med sin hund. Efter det gick vi hem packade en korg med fika och gick ner till den allmäna badstranden. Sen låg vi där fram tills klockan 14 då det blev dax att gå hem och laga lunch. Verkligen underbara dagar. Massor av sol och lite bad ;) Det har åskat endel men jag tycker det är mysigt. 

Imorse var det jättefint där nere, mamma och jag är själva på badplatsen. Jag går ut i sjön och doppar mig. Sandbotten och klart vatten så du ser småfiskar som simmar runt. Jättefint är det. Bara jag och fiskarna. Jädrar det var så underbart och vattnet var jättevarmt.

En dag kom mina minsta bröder på besök.



Jag sitter på gräset utanför stugan


Kvällspromenad i Tansbuan

Inga kommentarer: