måndag 16 juni 2008

Utmanad!

Japp då ska vi se vad det här är..
Har blivit utmanad av Ullis

Jag ska svara på fem frågor om mig själv och sedan skicka den vidare till fem andra bloggare.
Regler: Svara på frågorna om dig själv. I slutet av inlägget ger du den vidare till 5 andra bloggare.
Och sedan skriver du en kommentar hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.

1. Vad gjorde du för tio år sedan.
Bodde i Mockfjärd sommarjobbde på Moelven Dalaträ och skulle börja plugga på Högskolan Dalarna, drömde om att flytta till Uppsala.

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag.
Vakna, jobba, äta choklad, fixa med en extern hårddisk.

3. Godis jag gillar.
Choklad & saltlakrits.

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär.
Vara glad, shoppa och köpa hus, ge pengar till familjen och bara ha kul.. fast jag skulle nog jobba kvar på classe ett tag iaf ;)

5. Städer som jag bott i.
Björbo, Mockfjärd, Falun, Uppsala & Stockholm

Jag utmanar 5 följande bloggare. Malin, Tetta, Elin, Devildoll, Heartsick.

Inga kommentarer: