söndag 15 juni 2008

Ensam och livet leker!

Jag har varit duktig och lagat mycket mat så det räcker till lunch flera gånger om. Det är ju toppen för denna vecka jobbar jag sent och då kommer jag inte orka laga mat när jag kommer hem. Jag är så smart! ;)

Idag på jobbet kom en vän från förr in och hälsade på, hur kul som helst. ska åka till Falun och hälsa på i sommar :D
Var en rätt jobbig dag på jobbet, konstiga kunder. Ville bara gömma mig eller skrika PUCKON!!!!! Men så får man ju inte göra så jag fick stå ut. Överlevde dagen och hade energi över, toppen!

Idag kände jag en så underbar känsla, jag är så glad att N och jag inte är ihop. Det känns verkligen rätt det här. =)
Inte alltid man kan säga att man gjort ett val eller blivit tvingad till ett val och verkligen är glad över hur det blev.
Känns så sjukt bra att vi kan jobba ihop och det känns helt normalt och jag känner mig glad utan honom.
Ja livet känns så jäkla bra, wiho!!! :D

Inga kommentarer: