lördag 31 maj 2008

Walk the line & gammal kärlek..

Jaha nu har jag sett klart på walk the line, handlar om Johnny Cash. rätt bra var den. Men ger lite sug efter flirt och äventyr :P   Fast jag håller mig lugn på den fronten ;) Känns som förhållanden alltid blir krångliga, kanske jag som borde reda ut mina känslor ordentligt när jag ger mig in i ett förhållande..

Idag fick jag frågan om hur det känns att jobba med N, om det kändes jobbigt. Nä det gör det verkligen inte. Jag kan skilja på mitt privatliv och mitt arbetsliv, men så är det faktiskt så att jag har inga problem med att träffa honom privat eller på jobbet. Jag mår ju så mycket bättre nu när vi inte är ihop, jag anser dessutom att vi kan vara vänner. Vi var ju vänner i ett år, varför skulle det bara försvinna? Så att träffa honom känns precis som när man träffar vem som helst på jobbet.

Förresten så fick jag den här frågan idag:
- Är du raggare?
Alltså det tar jag som en förolämpning, fy tusan!!!!

Nu ska jag se på Hooligans och äta chips :)

Inga kommentarer: