lördag 31 maj 2008

Pysseltanten gör det igen.


Redo att åka och jobba.



Jaha då har jag slösat bort en dag med soligt väder. BRA! ;/ Men det är bra att jobba övertid på helg då får man bra lön. Köpte en present till Iris idag, hoppas den blir bra. Har tänkt pyssla idag men jag har bara hunnit laga mat än idag (efter att jag kom hem från jobbet alltså). Ska även slappa och läsa tidningar är det tänkt. Har några olika projekt jag ska ta och sysselsätta mig med:

♥ Blinga min fula byrå med fin tapet och nya handtag.
♥ Göra samma sak med garderoberna.
♥ Sy två prickiga korsetter, en ub och en ob.
♥ Måla fula ramar svarta så de går att använda.
♥ Scana in gamla bilder och beställa förstoringar av foton.
♥ Sy gardiner
♥ Sortera in småsaker i mina fina svarta lådor jag köpte billigt på jobbet.

Som vanligt har jag för många pysselprojekt och så blir det att jag inte gör ngt alls. Ska nog ta och se om det går att fixa garderoberna. Ja men tänka sig det blev rätt bra (tog en paus från skrivandet och fixade garderoberna direkt) , kunde ju inte sätta fast tapeten med lim eftersom jag inte vill betala nya dörrar, så blev att fästa i över och underkant. Blev rätt bra ändå :)


Ser ut som en buckla där nere men är nog bara skugga..


Äntligen blev jag av med de fula guldiga handtagen.


Hm jädrar va nöjd jag är med garderoben, ser äntligen lite inrett ut =) Ska nog ta och försöka göra byrån fin nu. Sitter iofs och ser på Walk the line, ännu en film med massor av bra musik :D Skönt att det är ledig dag imorgon oxå, då ska jag pyssla hela dagen :D Ja kanske odla fräknar oxå om det är bra väder.

Inga kommentarer: