söndag 25 maj 2008

Vad har du att vänta dig idag? [dagens horoskop i urval]

Skytten (nov 23 - dec 21)
Du kan stöta på någon vars filosofiska eller politiska idéer skiljer sig totalt från dina.
Strunta i det. Alla får gå sin egen väg.

- Jo det är ju mycket trolig och ja varför skulle man inte få gå sin egen väg?

Skytten (23/11 - 22/12) 
Någon i yrkeslivet står redo att utnyttja dina misstag.
Undvik att göra dem om du kan.

- Vilken tur att det är söndag idag då ;)

Skytten
Du kan stöta på en gammal kärlek nu.
Tänk på hur du ser ut! Visa att du är nöjd med tillvaron.

- Men om jag inte är nöjd då? Och jag ser faktiskt ut som en påse skit mest hela tiden.

Skytten
Nu kan det bli tal om ändringar inom ditt arbete. Det blir bra för dig med nya arbetsuppgifter så du bara ler inför det nya. Motion är bra. Jag vet inte hur du bär dig åt, men här ska du kunna få extra slantar i börsen. Något med spel kan ge en liten vinst, så du bör vara glad.

- Jasså det där låter bra men jag jobbar ju inte idag! Så spelar jag inte heller..

Inga kommentarer: