söndag 18 maj 2008

shoppingen tar aldrig slut ;)

Hoppsan vann ett par convers jag budat på, hade glömt bort dem lite. De blev mina för bara 10 dollar, helt galet! Har haft ett par likadana för några år sen men sålde dem när jag fick för mig att det var nördigt att samla på converse. Fast det är väl det men jag älskar converse så det gör ju inget!  Jag ska byta ut skosnörena till vanliga svarta. Så om någon vill ha svarta snören med rosa stjärnor på så kommer jag lägga ut dem på tradera sen.



Jag skulle ju sy en massa idag men kom av mig, började baka istället. Kakan håller på att svalna så jag kan kleta på glasyren sen. Då ska jag fota den goooda kakan och om jag känner mig snäll tar jag med mig den till jobbet imorgon så får de snälla clas ohlson-medarbetarna smaka också.

Imorse drack jag varm choklad ur min favorit mugg, fick den när jag var liten så den är närmare 30 år gammal.



Nu ska jag gå till Ica och handla potatis och ädelost. Måste få lite luft idag, känner mig mycket bättre nu så jag tänkte åka till jobbet imorgon. Men det blir till o kleta på massor av smink för jag ser inte frisk ut ;)




Inga kommentarer: